Drive my soul

dagen som gått, inte hänt något speciellt förutom över svämmingen då.. så har typ pumpat vatten till maskinen dog.. haha another story to tell by the way.. annars har jag haft The Hills maraton idag inne på säsong 4, ladda hem den idag sen när jag gick in och kolla såg jag att jag redan hade den.. haha smart ass.. blir väl att kolla klart på den ikväll, ska dusha också tänkte jag sen är de Paradise tonight.. me like! har missat flera avsnitt nu, antingen har jag somnat eller så har jag varit ute.. illa för jobbigt att bara hoppa in i ett avsnitt när man inte förstår vad folk är arga över osv..

hade hoppats på lite company idag, men blir väl imorn antar jag.. :) iiiih
undrar vad som mer händer imorn är ju nå corona tema på sjö krogen iaf, får väl se vart kvällen tar en på lördag blir det iaf utgång med bästa S&S<3

For once in my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0