Down in the blue

vilket knepigt väder de är ute, uach blåser små jävlar regn och sol om vart annat.. men sverige i guess!? :P

gårdagen spenderades med Erica, blev sura och köpa lampor vidare till Ikea och käka, så jvla gott! blev dock spy färdig pga att jag käka så mycket, men de är så sjukt gott, plus att vi såg Telia reklamen pappan där;) frääänt! sen hem och fixa stallet sen vidare till Erica på nån öl och mys snack, mucho trevligt måste jag säga.. ska ladda upp bilder från i lördags opckså, men torr min dator håller på och ge upp så nu ligger dom på facebook! :)
idag blir de stallet, sen hum med Erica sen tror jag de blir harry Potter maraton med sändy, me like! <3

just nu, väntar jag på nicks och hunden, ska ta och laga lite mat också, blir kycklingfile potatis och bea, fi fan va gott:D haha

byyye!!

Its really hard to understand but i try i really do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0