Bom Bom Pow

skrev just längsta inlägget sen lägger internet av och allting försvinner, finns de något värre? arrrgh..

ah blev krogen igår iaf, mycket trevligt.. blev inte som tänkt men löste sig ändå, för det finns ju en viss Sandra Andersson som har förmåga att glömma plånboken någonstans eller mobil telefonen:P och konstigt nog händer det alltid när vi åker olika bilar eller något sånt, för annars har jag alltid stenkoll på hennes saker så jag vet att vi kommer in..:P haha hon är kass!

idag då slutar jobba kl 14 sen förbi Erica och hämta hunden sen hem och rida och fixa sen ska jag nog sova.. blev ju inte alltför mycket sömn inatt som vanligt..:P skapligt trött imorse..

bilder kommer ikväll eller imorn, så håll ut:D

Varför blir det alltid så fel så fort jag säger vad jag känner och tänker, är det jag?
I dont know what to do with myself, I dont know what to do or say, Why?

Inge rätt inge fel alla kör sin grej och om du inte kan bara gör som miiig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0