Another day, Another life

idag ska jag bara ta det lungt, ska bli så skönt, väntar på att mamma ska bli klar med lunchen pannkakor blir det idag, mums! sen ska jag åka och fika med Sara:) mys pys..
sen kl 15 ska iförsig vara business women och prata affärer, haha vad sägs om de jag och affärer?! blir nog bra:P
efter det vet jag inte vad som händer får se vad kvällen utvisar..:)

hästarna ska få vila idag, dom har gått sjukt bra i veckan och igår gick alla fantaskist, mjuka och fräsha i kropparna vändbara och allmänt lugna:D haha

har anmält till lite tävlingar men finns ju knappt några alls, kassen & natta åker iaf till Stockholm horse Game v.35 och Ljungy v.37 sen kankse Halmstad v.39 och Lidköping v.41 så är planen iaf så får vi väl se hur de blir..
Domino håller jag på och kikar åt men finns kanppt inga alls, förutom helgerna jag jobbar så får matcha in honom på tävlingar i närheten så mamma kan ta din hästen och jag åker direkt från jobbet, är väl Västerås v.36 surahammar v.42 och lite så men måste kolla klasser och lite sånt först och om de går att tajma med jobbet..:) men de löser sig nog på nåt sätt!

Ingen vill veta var du köpt din tröja

All i ever wanted, is this the way it ment to be..

kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0