A girl gotta do what a girl gotta do

haha jävlar vilken kväll igår?! :P haha

blev iaf förfest hemma hos Erica, me sändy and hon mucho trevligt.. sen bar det av mot stan.. Sandra ska ju såklart käka donken (innan) vi går in på krogen, haha
kommer till Sjökrogen,
Sandra håller på och plockar fram körkortet vakten, nej du behöver inte visa känner igen dig vid det här laget..:P haha ska man ta det som en bra eller dålig grej?!
kommer in, inte en kotte på dansgolvet så jag och sandra tar tag i det där och helt plötsligt så är det proppfullt med folk..
mycket folk och trevligt folk, men måste säga att det blev två tequila race för mycket och way to much groggar, men jag gjorde inte av med krona! :) Stolt över mig själv.. :)

sen när vi ska gå står vi och pratar med vakten, sen efter ett tag säger han nej, nu får ni fan åka hem orkar inte med er längre, vi ses väl ihelgen antar jag.. inte bryta den trenden heller, eller ah bryter fredags trenden blir en tur till Karlstad kommer hem lördag och då är vi där igen och påt igen ;)

Måste ge extra kärlek till farmor&farfar<3

happy Days happy Days, det känns bra nu!
varför tar jag vissa diskutioner i dimman när jag vet att jag för der mesta inte kommer ihåg vad vi har sagt dagen efter.. Jobbigt för vissa saker kan vara bra att ha lagt på minnet!
men de bir nog bra någon gång,

haha jag ser fram emot lördag! ;)
     

Min dator har blivit världens segaste, blää.. fan ska vara klar i stallet om 1,5 timme och har tre st att rida.. kankse dags att sätta fart nu! :P

Hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0