You´re on my heart like a tattoo

Va faktiskt duktig imorse och gick upp vid 8 fodrade hästarna, åkte och hämta hö alldeles själv aldrig kört med släp, haha det gick bra höll på och köra i diket en gång bara! :D

ikväll blir det bowling på Strike, med erica, annika, jojjo, jessica, alle, lahio och han tjej tror jag..:P fan ikvälls ka jag tamefan vinna!

kollade på något sjukt program på 5:an här om dagen, det var människor som bodde typ i Afrika och hade olika hud sjukdomar, så var det en amerikansk läkare där som skulle hjälpa en av dom.. alltså det var helt sjukt! han hade vårtor över hela kroppen och händerna och fötterna var typ 3 ggr så stora som i vanliga fall pga vårtorna..:/ han och hans kompisar tjänade pengar på att åka runt och visa upp sig för folk som betalde för att titta på dom, typ som om dom vore djur som bodde på ett zoo, förstår inte hur deras arbetsgivare kan göra så. okej han tycker att han hjälper dom eftersom dom får pengar men jag skulle vilja kalla det utnyttning.. sen satt alle och jag och fundrade på vem av dom man skulle vilja vara, den som var mest drabbad men hade minst ont av det eller den som var minst drabbad och hade ont? tuff fråga det där.. skulle inte vilja vara nån av dom kom jag fram till.. men men..


No matter what you say about love
I keep coming back for more
Keep my hand in the fire
Sooner or later I get what I'm asking for

I loved you once, needed protection
You're still a part of everything I do
You're on my heart just like a tattoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0