What hurts the most

sitter på jobbet nu.. relativt lungt väntar på att världscup hoppningarna från Zurich ska börja, kommer antagligen bli världens rush precis då.. min vanliga otur..

har iaf setat och kollat på asos, alltså ge mig alla pengar i världen, Jag vill shoppa!! men så klart när man har andra utgifter så man inte kan shoppa det man vill, då ska man alltid hitta något.. typiskt..

har kollat på lite tävlingar, vet inte vart det blir att åka som första hade tänkt åka till Hamre men anmälningarna vara stängda så de skets ig.. så nu har jag verkligen ingen aning om vad det blir.. dåligt med tävlingar är det också fram till mars, tyvärr.. behöver verkligen få igång mina hästar nu!

Natta ska iaf förhoppningsvis ut på pay´n jump på fredag om jag kommer med vill säga, dom ska bara ha 40st startande..:/ men men jag lär väl få komma ut nån gång iaf..

Måste säga Grattis till Johanna som gjort fina resultat nere i Kungsbacka!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0