The Hills

är inne på 3 säsongen nu, asså egentligen är de inte ens bra men de är alla intriger som gör de bra..:P den enda dom gör de är äter,jobbar och super.. och bråkar förstås.. de som är konstigt hur fan har dom råd? har sett dom laga mat själva hemma 3 ggr på 3 säsonger, helt sjukt..:P vet inte vad jag ska kolla på sen när jag har kollat klart på the hills, har inge mer förslag..

va ut och bowla igår med alle, jojjo och jessica.. fan blev så jvla arg alle slog mig med 9 points, skit arg blev jag.. usch.. haha har iaf huvudvärk idag:/ fattar inte hur men tydligen..

mamma har kurs ihelgen så har jobb och hästarna själv, men ska nog gå bra iaf..

prövade den nya pepsodent tandkrämen, white now.. vet inte om den funka för var lite små dimmig men kommer ihåg att den va stark som fan!! usch.. haha

nu måste jag ta en huvudvärks tabeltt och fortsätta jobba..

so long, fuckers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja gabbi adda min msn då:D

2009-01-14 @ 23:10:01
Postat av: JEff

gört

2009-01-14 @ 23:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0