Körkort

klarade teorin idag, vilket resulterar i att jag äntligen är klar med körkortet! :) sån himla lättnad men har nog ändå inte riktigt förstått det.. känns overkligt på nå sätt..

helgen då; Fredagen blev lung, lite mys och sådär.. tror jag kommer inte ihåg egentligen men har för mig det iaf..

Lördag blev det party.. först super stressad hela dagen skulle hinna hämta hö rida tre hästar och fixa och greja.. kl 5 skulle jag vara klar och färdig fixad.. åker iaf hem till Fanny först, sen viadre in till stan och hem till tessan, träffade även Jossan.. haha ur sköna brudar måste säga!! :D blev för fest där sen vidare ner till Blue Moon Bar.. Jag hade skit kul, även om det var så mycket folk att man inte kunde röra sig, fick öl över sig och tjejer som var allmänt muppiga.. men sånt är livet, man ska inte hänga upp sig på små saker.. blev efter fest istan iaf, inte tanken men så blev det.. somna typ vid halv 7 på morgonen för att sen vakna vid 9 och vänta på att man skulle kunna ta sig hem.. Finns ingen skönare känsla än att komma hem efter en hårt festande natt! haha


Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem så jag kan åka rida dom 3 djuren..

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0