Im so lucky

klarade uppköringen idag, känns hur skönt som helst att ha den klar.. men usch va nervös jag var innan helt sjukt.. bara den där jäkla teorin kvar nu, mindre kul.. haha fick även skäll av körskolan idag bad dom boka en ny tid till mig för teorin men de fick jag inte för att jag inte setat där uppe och pluggat till förra provet..:P haha så ska upp imron och sätta sig tänkte jag..

men först ska jag till djursjukhuset med Carina..

kom in i stallet på em idag så ut som värsta massakern varit där, inne i fodrer rummet var det typ blod över allt, antar att det har varit en katt och råtta lek men ändå.. skit äckligt!

imorn kväll blir det bowling med alle, jessica, johanna och kankse sandra.. sen är de jobb ihelgen.. sen händer de väl inte så mkt mer..

see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0