I try to hold on but it hurts to much

skrev nyss världens längsta inlägg, sen lägger mitt internet av.. blir så förbannad aja iaf..

jobbade på St. Ekeby idag pga att jojjo skulle iväg och tävla, så jag fick hoppa in.. väldigt trevligt och trevliga människor jobbade från halv 8 till 12 inge länge men var tvungen att gå upp 4.20 imorse för skulle låna alles bil så blev en tur till stan imorse sen hem igen, skapligt trött.. varför kan man inte bara vara morgon pigg för skulle underlätta allting!

Hästarna går verkligen super nu, så himla skönt.. träning igår och Kassen skötte sig exemplariskt med hennes mått mätt:P haha

imorn blir det först jobb till12 eller 16 vet inte än.. bra där.. sen blir det utgång, wiiehoo det var nåt nytt:P haah
helgen blir jobb och hästar mamma är i Sthlm och har kurs hela helgen, men de ska nog lösa sig ändå..

nu ska jag se om det finns några kläder att beställa, så trött på min garderob..

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0