I Hate This Part

kvällen igår spenderades iaf med Izabella, jojjo och jessica.. spelade spel och umgicks, jag och jojjo drack lite cider och mös..

egentligen ska man väl summera 2008, men nej de orkar jag inte.. det har varit vissa bra stunder och vissa dåliga precis som alla år..
jag känner att just nu är jag innne i en så kallad down period, vet inte varför.. men känner inte riktigt var jag har folk är inte helt säker på om jag vill veta eller inte heller.. ibland kan de bara var skönt att blunda inför vissa saker.. men tillslut kommer det upp till ytan och blir ofta 100 ggr värre än de va från början.. men känns som jag gör valet att blunda just nu, orkar inte hålla på och gräva fram massa saker.. tillslut visar de sig ändå vad som är vad, vill säga..

idag är det väl hockey som är planerat på shemat, kl 16.00 i arboga tror jag det va.. får väl se hur de blir med den saken..

nu ska jag, käka lunch och fixa i stallet..

so long fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0