I hate this part

precis kommit in från stallet nu.. mockat och grejat.. tränade för Lotta igår gick bra men jag har en liten Primadonna:P haha

Nathalie ska kanske gå pay´n jump på S-holm på fredag om jag kom med vill säga, sen blir nästa tävling hamre sista dagen med Kassen hon ska gå en 120 sen på em där ska nathalie till hallsta på pay´n jump..

blir troligen bowling på fredag iaf, ska bli nice :) för jag e så jvla sämst.. haha

ska troligen iväg till ekeby och rida idag..:P undrar varför..

Just nu känner jag mig kluven, vet inte vad jag vill eller hur saker och ting ska vara.. Jag tror jag börjar komma på mig själv med ett fel val som jag gjort, och det känns riktigt pissigt alltså.. På något vis vill jag ditt bästa men ändå inte.. Jag vill finnas i ditt liv och jag vill att du ska finnas i mitt men på något underligt sätt skulle allt vara mycket lättare om det inte var så.. om vi bara skar av tråden och låsades som om vi inte fanns.. men det kan jag inte heller göra.. va fan ska livet vara så svårt för kan man inte bara vara som en maskin som man kan stänga av och sätta på känslor när man vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0