I belive

blev solande igår kväll.. hur skönt som helst speciellt när de är typ -10 grader ute.. men förstår inte att det ska vara så svårt att få färg.. men men de kommer väl med tiden..:P

va in en snabbis till stan idag, erica bokade resa till thailand.. usch vad avundsjuk jag är.. vill också åka de värsta är att den va inte dyr heller.. men de blir mitt i säsongen så kan inte åka då speciellt inte om mina planer går i lås..;) hehe

var till Dingtuna och red nu på kvällen, så skönt och komma in i ett ridhus när de är så sjukt kallt ute..
just nu sitter jag och väntar på alle som ska hämta mig, får se vad vi hittar på..

imron blir det iaf utgång med fanny och några av hennes jobbarkompisar! ska bli trevligt..


Pratade med en gammal vän som jag inte pratat med på typ 100 år, skönt och höra att du lever och mår bra! :) blev jag glad..

ska hoppa in i dushen nu..

so long..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0