Party like a rockstar

sitter på jobbet nu, känner mig lite allmänt seg men det funkar..

blev utgång med sara<3 igår inte setts på typ 100år, riktigt trevligt blir nog nästa helg med (A) ska försöka styra upp något..
åhh men gud, dom har ju världens största bildskärm som dom visar gamla vimmelbilder på, tro på fan att man hamnar där 2ggr jag som är på konrad så himla ofta också, haha lite skämmigt kankse...
så står man och dansar neranför baren och så klart ska nån full jävel ramla ner på en, om man inte kan stå på sina ben vafan gör man då där uppe?

alltså en del brudar!? va fan håller dom på med? pinsamt verkligen, haha jag diggar Adams kommentar igår.. den var klockren! :)  "Jag har brud men jag vet iallafall hur man dansar med en tjej för det utan det blir missförstånd" vet tydligen inte vissa andra.. hihi

blir utgång ikväll med, just nu känner jag mig inte allt för taggad om jag säger, så får se hur pigg jag är senare mot kvällen..

så himla skönt att allt känns bra nu för första gången på ett par dagar.. och att jag har kommit på hur jag tycker och hur jag ska hantera det..

nu ska jag jobba vidare, so long kankse ses i dimman ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0