Party all night long

blev ju som sagt fest igår.. började lite hemma hos sara och lagade tacos och drack lite, hann även med lite öl spel innan vi begavs mot kolbäck för att börja den riktiga förfesten, som blev hemma hos micke med massa gamla kompisar.. väldigt trevligt men blev nog lite mycket ett tag.. så slog av på tempot ett tag innan jag och sara åkte in till stan..
påväg till bilen så drar sara världens rova och landra på knäna, AJ! haha men kul va de..
väl inne i stan begav vi oss till Konrad för att fortsätta festandet.. det blev lyckat måste jag säga.. träffade massor av gamla kompisar..
Blev bjuden på en shot av kompisa Fernet hette den, aldrig druckit och kommer nog ladrig dricka igen heller.. fy fan va äcklig den va och stark, iallfalla för mig.. 40%ig..

Läste lite om den på internet idag:

"Fernet är också känd som återställare eller mag medicin" haha vaddå mag medicin?

"Det var den enda alkohol haltiga dryck som fick säljas inom USA, pga av sin helande effekt" vaddå helande effekt? att man blir full och inte kommer ihåg ett skit och glömmer alla bekymmer? hm.. skulle ju kunna vara så..
 sen vet jag ju inte hur väl dom här källorna stämmer men de låter ju lite kenpigt måste jag säga..
En sak vet jag iallafall aldrig mer! om man inte verkligen vill skcika igång sin fylla på allvar! :P

en väldigt rolig kväll och landade i min säng ungefär halv 4 imorse.. trodde även jag supit bort min kamera men som tur va, var den fortfarande kvar hos micke.. happy me!

ikväll då? hm, får väl se vad som händer.. alle ska dricka idag så jag ska vara hundvakt.. sara kommer över till mitt jobb lite senare och håller mig sällskap, får väl se vad vi hittar på tar nog en sväng förbi kbk idag med som de ser ut nu..
blir ju jobb imorgon med så att.. men de har ju ladrig hindrat förut eller hur!

kollade just ut genom fönstret och ser att de tok snöar ute.. blää jag vill verkligen ha sommar nu!

ska nog sätta lite fart nu, kankse ses i dimman, like always! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0