Looking for myself

haha igår alltså.. kan ta de från början..
slutade jobba kl 8 sara kom hit lite tidigare och höll mig sällis, sen när jag låst och grejat åkte vi hem till alles pappa och hämta hunden sen hem till mig och kvällsfodra för att sen åka vidare till kbk och hämta min kamera.. men var tvungen att stanna och tanka.. haha gick ju inte allt för bra om jag säger så.. har haft körkort ca 1 månad och jobbar på en bensin mack men inte fan kunde jag tanka.. man var ju tvungen och trycka på massa knappar, tydligen! var lite pinsamt när jag sen gick in öfr att betala.. han som stog i kassan bah någon gång måste ju vara den första! haha jo ja menar det..:P

sen bar det iallafall av till kbk för att sen vidare till sura och kika på häst hoppning och vänta på att alle och dom skulle ringa från stan.. vid typ halv ett ringer fredrik så vi gick upp till han ett tag.. halv 2 börjar vi dra oss in mot stan för att hämta 5 fulla killar.. haha de första som händer är att jocke drar världens rova vid bilen, sen har typ dawa allsång hela vägen hem med  sig själv.. :) sen kommer vi till sura och får köra typ 3 varv för att folk/folket inte visste var dom skulle, eller rättare sagt dawa inte visste var han skulle..:P sen bär de av hem till hallsta var hemma typ 3.10 dö trött, av att köra i snö oväder också de var mindre kul.. å nu sitter jag på jobbet iallafall och väntar på att kl ska bli 8 så jag får åka hem och sova..:D

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0