Jag vill ha sommar, nu!

gud va jag är trött på den här snön och kylan, blää..

var in til stan igår och solade och in handlade ett par jeans och en tröja.. lite snabbt sådär..:P
träning igår kväll för Stina på natta, gick över förväntan faktiskt hon kan ju bara hon vill och är på rätt humör..:P

blir träning idag med för PM med Kassen då istället, se om hon sköter sig.. haha hon har en förmåga att bli lite för pigg..
sen blir det väl hem och rdia dom andra två, sen ska jag nog till sura träffa fanta en snabbis kankse annars iaf hämta min platt tång, saknat den..

igår när jag låg och funderade lite så kom jag på att jag druckit 11 helger irad :/ känns ju lite sådär men men man lever bara en gång.. tävlingarna sätter ju igång snart så då kan man ju inte.. hihi

 Jeansen och tröjan som blev inhandlad igår..


nu ska ut i stallet och sätta fart, so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0