I stay up high

blev klar i stallet för kankse 1 timme sen as skönt, bara kunna ta det lungt hela dagen..
träning för Lotta igår gick helt ok.. kassen hoppar jätte väl hela tiden men ridbarheten mellan hindrena är fortfarande mycket att jobba på.. så har bytt bett idag hon gick hur bra som helst, stadig hela tiden.. så himla skönt hoppas bara att det fortsätter funka!
har faktiskt skurat golvet i sadelkammaren och foder rummet idag, mamma kommer bli så stolt så! :) hihi

Blir fest på fredag! med Sara och det gamla gänget hoppas jag! :) skulle vara så kul att få träffa alla igen..
sen på lördag är det alla hjärtans dag dås ka jag vara fylle chaffis åt alle..:) för första gången haha ska bli spännande..
sen på söndag är det tävling i Hamre sen på eftermiddagen så ska jag med Nathalie upp till hallsta och hoppa..:)

har fortfarande inte laddat upp bilderna från helgen, men lovar att göra det ikväll för ska alldeles snart in till stan med Erica, vi ska sola och springa en snabbis på stan:) wiie hoppas jag hittar nåt..

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0