Dream on

Träning igår som sagt, gick faktiskt väldigt bra! (Y) var väldigt bra övningar min lilla häst..

har precis kollat på ett avsnitt av One Tree Hill och 90210, förstår inte att man kan fastna så mycket för serier.. haha och att dom kan ta fram känslor man inte trodde att man hade..:P

blir utgång ihelgen igen! ovanligt:P nej inte direkt.. får väl se hur man lyckas denna gång är iaf jobb ihelgen.. sen ska jag kolla på nån hockeymatch i hallsta tror jag men får se hur det blir men den saken om de hinns med..:)
imorn kommer iaf hovslagarn och fixar Nattas fötter, finally..

annars händer det väl inte så mycket.. Jo, tänkte jag skulle ringa tandläkaren ifdag som jag sagt typ i 2 veckors tid nu för att jag vet att jag har hål men får liksom aldrig arslet ur vagnen.. fick iaf brev från dom idag att jag hade tid på tisdag 13.20 kul att jag ska vara med hunden hos vetrinären halv 2.. så ringde jag tid och sa att jag måste byta tid då hade dom en tid imorn halv 11 men så klommer hovslagarn kl 10.. bra tajming så nu fick jag inte tid förns den 20 Feb kl 8 på morgonen.. blää.. men men måste dit och fixa mina hål som jag alltid lyckas med! :) hihi

jaja, nu ska jag  ta en tur med hunden! :)

see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0