Bakis dag

sitter på jobbet nu, ganska sliten om jag säger så.. blev ju in i dimman igår med haha värre än vanligt, om my god säger jag bara!

det var jag, fanny, janet och elli som va ut senare dök även jossan och nån mer upp.. blev förfest hemma hos therese, så himla skönt och vara i stan innan annars måste man åka bil typ 20 min innan man e inne.. skit drygt..

har sammanlagt kankse sovit 6timmar sen i fredags och jobbat på det.. så de börjar kännas nu kan jag säga.. men igår alltså det var så sjukt kul.. och det blev kankse lite för mycket av både det ena och de andra men men.. lägger upp bilder sen när jag kommer hem,,

när jag, alle och jocke skulle käka igår alltså de va så kul, kommer fram en brud som dom "känner" och börjar prata och äta av jockes mat, jag bah " har inte du egna pengar att köpa mat för eller" hon jo, men jag äter hellre av andra.. alltså? jaja det finns folk till allt som sagt..:P

och jag gjorde typ bort mig hundra ggr igår.. igår var de ju inget pinsamt men idag när minnena börjar komma tillbaka lite smått så vill man helst bara dö.. haha men men sånt e livet!!

just nu känner jag bara att jag vill ha fler hästar! Gud ge mig:D
 
ÅH på lördag e de alla hjärtans dag! och jag hoppas jag får de jag vill ha.. haha

ne nu ska jag nog engagera mig lite i jobbet!

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0