your dreams is about me

borde inte sitta här nu eftersom klockan ringer 7 imorgon och jag har massor att hinna med.. men kom på idén att ladda upp alla bilder från mob som folket tjatat om, fast inte lika nöjda nu när dom är uppe.. haha ;) blev även två videofilmer.. haha mest roliga iaf för resten av världen :D
tänkte en del bilder skulle få komma upp här men kom på mig själv i samma stund som jag tryckte på delete knappen.. klant.. sånt ät livet dom flesta kan nog se dom ändå via fb..

Niklas är hos Wöide och dricker öl med några grabbar och sängen ropar på mig fast jag egentligen inte är trött men vet hur trött jag kommer vara imornbitti om jag inte sover snart..

blev ett litet natt inlägg..

sovott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0