what comes around goes around

snöar fortfarande ute helt sjukt.. har typ 2 meter snö utanför stallet så de känns ju inte riktigt värt att skotta bort heller för kommer ju lika mycket till.. men ska nog ta tag i det där imorn tror jag..

va ner och skulle kvällsfodra då har vi en Domino på rymmen som typ gått lös på allt han hitta i stallet.. dragit ner en spånbal och bitit sönder den, dragit runt täcken i hela stallet och hann käka lite foder också.. jaja, inga skador skedda iaf.. :) tur det..

skulle ju som sagt åka pulka idag men det äventyret blev inte långvarit inte.. kom ungefär till OK rondellen och där hamnade Ådi i trottoar kanten.. hmm..kom inte loss men en snäll kille drog bort oss sen va den historien slut, kunde väl slutat bättre men ändå.. haha har aldrig hört någong skratta så mycket somfransson i baksätet.. helt sjukt och just nu sitter jag och små ler för mig själv.. haha Niklas är dock inte la road av händelsen av förståliga själv men men.. sånt som kan hända..
så nu blir till för mig att åka Kia utan värme, usch måste fixa det där och de är fort.. :P och har inge dragbil heller just nu.. ådi och jag som va ett sånt team.. :P

jaja, ska kolla på världens smästa pojkvän... ever på tv400..

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0