Today is the day i say goodbye, forever

kvällen igår, kan inte säga mer än klockren! hade så jvla kul..
firade Oskar först i borgåsund sen vidare till Wq, de som är tråkigt är att folk ska bråka hela tiden i brist på annat att göra.. När det väl blir en fest så kan väl folk tänka på hur dom beter sig.. men har sagt det förut och säger det igen finns verkligen folk till allt!

har varit en super helg annars som spenderats med vänner och ännu mer vänner.. <3 Puss(!)

Varit svårt att utse en kvällens galnaste från igår, för tyckte inte de va någon som va så där super kanon direkt, jag själv måste väl ha varit det då.. haha

Kvällens Galnaste: ?

Har fortfarande inte någon kabel till mob så bilderna får ni inte än, en dom kommer.. finns en hel del härliga ;)

just ja, körde någon lek med Oskar igår som gick ut på att de va olika uppdrag och oskar skulle välja vem som skulle utföra det hela och klarade dom inte fick han ta en shot, så kommer det. Skala en banan med bara munnen så väljer han mig och det är fan i mig omöjligt ska jag säga.. och äckligt! :P
smakade även av hans shot, koskenkorva och sprite ingen höjdare när blandningen är 70/30, men i gick den som vanligt ;)

Har den där äckliga körlektionen imorn också, bläää

Peace

Kan vara det bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0