Time to move on

jobbet nu då fram till kl 20.00 och har precis blivit jätte trött.. usch skulle kunna somna nu eller nu eller nu kanske.. ah ni märker ju.. det blir hem och sova sen..

igår blev det lite för fest hemma hos Erica sen vidare till stan med Jossan, Linnea och Tom på slisk hamna vi helt okej kväll.. linnea stog för underhållningen iaf ;) haha
och jag va inte sliten imorse kollade på kl sista gången halv 5 i ist för halv 7 så nådde mitt mål och gjorde det bra :D hehe

lite planer till Sm finns också, skulle va perfa.. :)

sen vet ni, jag hör massa musik.. ett tag va det beyonce - beautiful nightmare och ett tag Lady gaga - bad romance.. haha och vet att ingen annan är här och ingen radio är på heller för den delen.. inte riktigt frisk tror jag.. :P fast aldrig påstått det heller så..

imorn blir det stallen på morgonen sen vet jag inte faktiskt.. och satan i gatan va halt det är ute, shiit.. fast ganska kul :P

nu kom låten igen, haha bäst jag gör något innan de blir riktigt illa.. hhaa ;)


Ciao

Har inte hur många chanser som helst att ge bort, dom tar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0