Things happen now

har egentligen inte så mycket att berätta va ju som sagt klar i stallet runt 10 imorse runt lunch kom Sara och hämta upp mig för vidare till A-L blir bra det där.. nu ska vi äntligen få våra arslen ur vagnen och komma igång (Y) till oss :P små taggad faktiskt ska bli kul.. sen va det hem igen inte gjort så mycket sen tillbaka och fodra djuren och nu sitter jag här..

va ska man göra med denna kväll då? sjukt trött vilket inte är ovanligt, slockna såklart 20min på soffan under dagen men hoppas det inte stör min natt sömn.. Paradise ska de såklart kollas på men va är de mer på tv ikväll?

imorn ringer kl 07.00, yiippe hem och fodra vidare ut till berg för att sen upp till A-L.. Sen runt kl 1 ska jag in till stan med farmor <3 hihi mysigt.. redan hungrig, haha blir jämt det så fort vi kommer in till stan.. efter det ja hem och fixa hästarna här sen till A-L igen, efter det ja då kallar väl dimman antar jag! :D längtar, hoppas på en kanon kväll verkligen! sen ihelgen är det jobb plus 3 stall, haha hur fan ska jag hinna allt? aja det löser sig får väl låna en timme av något annat dygn eller nåt kankse.. :P lördagen, vet jag inte riktigt hur den ser ut än (kvällen/natten alltså) men de visar sig helt enkelt.. :D kankse skulle testa sova ? men som sagt det är överskattat, har ju mina duracell batterier..  fler kommer ihelgen.. :P

oj, blev visst en del skrivet ändå, tokigt det kan bli.. nej ska man pallra sig till Ica kankse sen vidare hemåt för att kasta sig i soffan..

Adios Amigos

Viljan finns, Finns styrkan... Klart den gör va tror ni, jag ger inte upp i första taget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0