The night is over

Blev en kväll hemma hos Frans med Aleks,linnea,linnea,sofie,lindborg,wöide.. vi försökte oss på ett spel men det gick inge vidare.. haha inte lätt när många hjärnor ska försöka vara smarta samtidigt :P så det fick bli plump istället.. och jag vann, eller kunde ha gjort det iaf om frans och lindborg inte varit bättre än mig.. ;)
sen blev det en tur till statiol och sen körde vi hem aleks och linnea.. och nu, ska jag sova tänkte jag.. sjukt trött..

imorn har jag endast 2 stall.. så skönt.. :) hoppas på någolunda värme.. sen på em blir det kankse stan och käk.. :)

nej, för trött nu.. Godnatt!

Att man kan sakna en person så mycket, ganska konstigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0