Sometimes people just don't make it

blev en hel vit helg för mig vet inte varför men inte haft sug till nånting.. bara setat hemma själv hela helgen (kvällarna rättare sagt) och det har varit skönt(!)..brukar vara den som gillar att ha folk runt omkring mig hela tiden men inte denna helg..

nu har iaf mina batterier laddats inför jul och nyår ;) de kommer bli en vecka av full fart! och jag se fram emot det också.. :)

ikväll har jag ätit och ätit och ätit lite godis och kollat på avsnitt av 90210 och one tree hill även börjat kolla på nya Melrose Place, inte riktigt fastnat för den än men de kommer väl det också.. haha vilken neerd..

hoppas jag får min lön på måndag då blir det julklapps shoppa åt andra och kankse till och med hittar en åt mig själv också ;) brukar ju kunna bli så.. tror jag vet vad jag ska köpa till dom flesta.. bara niklas som jag står i valet och kvalet åt.. men de löser sig nog..

ett avsnitt till av MP sen godnatt!

hoppas alla har en härlig party lördag!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0