My tears will never dry

satan, när man ska skrapa rutorna nu tar det minst 10 min, isen är så jkla hård förstår inte.. plus att jag har is på insidan av rutan också så blir snö i hela bilen när man skrapar bort det.. inte okej! ;)

va hemma hos Linnea igår med Milton och han fick busa med 5 andra hundar snacka om att han va lycklig.. :)
efter de åkte jag hem till erica och åkte hem runt 2 inatt, sjukt va tjejer kan snacka bort tiden alltså..

va in på körskolan idag och boka körlektion för BEkort, ska köra på måndag i 2 timmar.. helt sjukt får ångest när jag tänker på bilskolan va det värsta jag visste att åka dit och köra.. funderar starkt på att bli sjuk.. men blir väl inte så antar jag..
Imorn kväll blir det innebandy i Nibble med tjejerna som det ser ut nu.. efter de får vi väl se vad som händer ;) haha
lördag är det fest det är iaf bestämt..

har ridit ut hästarna nu 2 dagar, nära dödenupplevelser, dom har fått sån energi efter att vädret slog om..

dåligt med bilder har det varit men sladden till mob ligger hemma hos erica och gömmer bort den varje gång jag är där.. är bilder från fester sen 3 helger tillbaka typ.. så blir väl en del bilder sen :P

Ciao

Min värld va tillbaka hos mig igår, härlig känsla..


spåra ur, låter bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0