Love, Hope, Faith

Sitter här med en sjukt bakis Linnea Lindberg bredvid mig, eller L.L är de ju nu för tiden.. :P haa

blev som sagt mat med Sara igår fläskfile,hasselbackspotatis och bea sås sjukt gott! sen kom L.L senare dök R.F och W.D upp också.. hade några svikare också.. A.L och S.G aja man får väl göra det ibland.. har fastnat för det där med initialer eller ah L.L har det.. så heter W.D Wöide duma så funkar det ju.. haha

nu har jag och L.L precis tryckt pizza och nu väntar vi på att vi ska åka och besikta min bil.. i arboga och jag vill bara lägga mig i soffan just nu.. hästarna är klara för dagen..

HA HA jag vann på plump igår! :D finally..

nej, nu ska vi nog sätta fart snart :)

Byye
Sambosar.. Kan det bli bättre fast ibland kan det vara bättre att vara tyst..
Jag är lycklig känns bättre än på länge och jag tror på detta.. N.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0