Life is unfair

damn va mycket snö de är ute.. men nu tycker jag att det räcker med snö, snart snöat ett dygn.. och hallsta är ju inte världens snabbaste å att ploga direkt.. när jag åkte ut till Berg såg jag inte ens vägen.. halv spännande sådär måste jag säga..

Sitter och funderar över julklappar, jag har ju som sagt inte köpt en enda julklapp ännu.. alltid ute i sista minuten.. men vet inte vad jag ska köpa till alla.. Tror jag har Niklas julklapp klar om allt går som det ska.. :P

just nu sitter jag och kollar på Ghost Wisperer.. spännande program det där speciellt när man sett avsnittet förut..

ikväll då, ja vet inte men hörde rykten om pulka åkning. haha :P

nu ska jag nog käka lite julskinka som vi fått av Niklas pappa.. :) mest gott..

Bye

Det känns bättre, men vågar inte hoppas på något.. Hoppas på det bästa bara! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0