Life can suprise us sometimes

Hade sjukt kul igår!! blev förfest hema hos Jossan sen vidare till Wq.. gick åt nästan en hel tequila igår och inte blev det mindre inne på wq, haha helt sjukt.. va längesen jag hade så roligt.. lyckades dra 1,2 eller kankse 3 vurpor också.. såklart en på väg in och en på väg ut sen blev de nog någon på dansgolvet också.. haha
va väldigt mycket folk bara.. men rutinerade som vi är så kom vi in precis innan allt folk kom va en grym kö där ett tag..
Vet inte vem jag ska utse till kvällens galnaste för kommer inte ihåg vem som va galnast. ;)

Hade A-L stall imorse gick bra faktiskt mådde inte ens dåligt trött va jag där emot och är fortfarande.. sen bev det en sväng till stan och gjorde lite fynd faktiskt.. :)

Nu väntar jag på sara ska ut till Berg och en vidare till A-l igen.. sen ikväll kan de nog bli ett par st..
Niklas har åkt till karlstad idag och kommer hem 30..

Firade jul hemma hos farmor igår, god mat och fina klappar.. :)

Sofie Fernström/Granath är klockren!


Bye
!

Hade du en bra juldag?


En del personer bör tänka på vad dom säger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0