Let's make our movie

Idag blev nästan alla julklappar inhandlade bara 1 kvar :) så de fixar jag imorn eller på onsadg.. dagen har gått i ett idag, började med att försova mig imorse såklart! men 4st stall var klara halv 2 rätt bra jobbat.. sen bar det av in till stan mycket folk men haft himla mysig dag med Sara, efer det hem till henne och kolla på Mysteriet på Greveholm. haha sjukt mysig..

borsta ut mitt hår igår eller min dreads(stavning) haha ja de va en enda stor.. tog typ 20 min, helt sjukt ska inte göra så igen.. har jag sagt förr men ändå.. sen på kvällen blev det bastu med Niklas,Fransson,Linnea och Aleks.. kan tycka de är skönt att basta 10-15 min sen tröttnar jag.. hatar när de blir så där varmt att man inte kan andas..

Även fått värme i kian idag, äntligen! man ser ut och man fryser inte ihjäl.. niklas som va gullig och åkte upp med den..

den 23 blir de uppesittarkväll här hemma med tjejerna :) kommer nog bli mys.. sen på julaftonsnatten blir de tydligen pulka åkning..
köpte lite saker till lägenheten idag på ikea också, inte så roliga men välbehövliga :)

Varför går inte Paradise förns den 4 jan? är ju de bästa ju..

nu ska jag kolla på 2½ men..

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0