Let's do it and do it again

blev lite förfest hos Erica igår sen vidare till Jim där festen fortsatte långt in på småtimmarna.. körde nån lek där man skulle suga på ett kort och skicka vidare.. jag va sämst! haha hel kass.. frans däremot va king! haha
sen fick jag sällis av Aleks, Sofie och frans hem till erica.. somna som en stock.. och försov mig imorse såklart..
har jobbat hela dagen i stallen pga att de finns en viss Samboka som gillar att förstöra staket.. åh de är verkligen tröttsamt.. menmen aleks ringde för ett atg sen så får se vad kvällen bjuder på.. :) något trevligt ska det nog bli iaf..

Niklas är i karlstad, tomt hemma utan han..
snart nyår också.. de kommer bli great!

nej, nu ska jag nog ta mig ikragen lite.. haha

Byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0