It might take a while

Magen har varit bättre idag haft lite småkänningar men inget som brutit ut.. hatar och åka till sjukhuset dom ställer bara massa konstiga frågor som typ, hur gör de ont? ja va fan de gör ont inte vet jag hur de gör ont.. ställer frågor om kiss och bajs och nej, sånt kan jag inte prata om så är det bara.. för intimt för min del..

Hörde på radion idag när jag va ute i stallet, dom började prata om att nyår närmade sig och man brukar fundera över på hur året har varit och om man än nöjd med sig själv?
Kan man vara helt nöjd med sig själv hela tiden under ett helt år.. de tror inte jag sen visst kan man vara nöjd med mer eller mindre saker, jag är stolt i stort sätt visst är jag mer stolt över vissa saker och mindre över vissa men så tror jag det alltid kommer vara.. helt nöjd kan man nog aldrig vara..

jaja..

byye

Man slutar aldrig förvånas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0