Evil

Precis kollat på Paradise, älskar folk som kommer in som nya och rör om i grytan som inte bryr sig.. haha så jvla skönt att Rami splittra Catja och Andreas.. Och ännu bättre att Andreas fick åka hem.. buuhuuu.. :D

vart hemma hos Sofie i hennes nya (fina)  lägenhet med tjejerna och planerat nyår.. blir nog skitbra om allt går enligt planerna vill säga..men de hoppas vi att dom gör :)
gick ju bra att komma därifrån också tur att man inte fastna lr nåt.. loss kom jag iaf och hem kom jag..

Mamma är magsjuk så håller mig så långt borta från henne som möjligt kan jag säga, har inte tid att bli sjuk nu direkt..
Imorn ska hästarna fixas sen hämta hö vid 11 har fått hyra en bil eftersom lilla Ådi har gått i ide förtillfället eller föralltid är fortfarande frågan.. sen efter det blir de nog kankse stan beroende på.. sen har ska ut till A-L och fixa insläpp och fodring där, sen är de liksom fredag kväll.. va händer då? ;)
Lördag är hästar hemma + berg + A-L, sen kväll och vad händer då? ;)

alltså det är jul om 1 vecka helt sjukt vad fort tiden har gått nu.. inte det minsta julkänsla än.. :( fick bara en känsla av att snön kom och de var flashback till sälen förra året och året innan det..

Tror dom visar Simpson the movie på 6an och den verkar helt värdelös, ska hitta något bättre att kolla på nu sen ska Niklas hämtas inatt nån gång.. :)

Peace

Jag segrade, känns för himla bra måste jag säga!
Finns människor till allt, det värsta är att jag slutas förvånas nu för tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0