Don't hit me in the face please

precis tryckt i mig lite mat.. sjukt mätt nu..
varit fullt upp hela dagen försov mig ju såklart imorse vaknade 8.20 skulle varit uppe 7.30 haha aja.. hem och fodra sen hämta upp Sara och vidare till A-L sen hem och till kiropraktorn sen hem igen och fixa stallet hemma sen ut till Berg och fixa där, jag som hade insläppet men alla va där när jag kom.. inte så konstigt med tanke på att 4 av 7 hästar varit på rymmen.. alla klarade sig bra iaf tur det.. sen till A-L för insläpp där.. sen va jag klar för dagen..

Gick bra hos kiropraktorn iaf ska tillbaka om 2 månader typ för en koll.. min högra arm är dock inte bra men inte blivit sämre heller så den få vara jag lider ju inte av den i det vardagliga arbetet...

kvällen då, ska hämta mamma i stan runt 22-22.30 sen hem och sova..

adios

Känner mig tom, men vet vart jag står..

Vet att det finns människor som njuter av det här så passa på att göra det nu!

Kommentarer
Postat av: linnea

de eller dem som njuter av det kan ju gärna skaffa sig ett liv...........



2009-12-14 @ 23:27:36
Postat av: gabri

jo man tycker ju det.. men så kommer inte fallet bli..

2009-12-15 @ 15:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0