Damn, its cold

-20 grader, det är helt sjukt.. kan ju knappt gå ut ens förstår inte folk som gillar vintern.. tycker man om att frysa? nej gud vet jag sommaren..

denna dag har gått i ett.. Sara ringe imorse 7.15 och sa att vi var tvugna att åka till A-L och fixa hästarna på morgonen fast vi entligen bara skulle haft dom på em, men men klart man ställer upp.. och såklart hade jag bara bmwn här och tror ni inte att jag fastnar, haha tog typ 30min att komma upp från hennes gård.. men upp kom vi om de nu va så att vi fick sätta liven till lite.. :)
sen var det bara hem och hämta hö två vändor eftersom vi fick hyra bil.. finns det iaf hemma ett bra tag framöver.. rätt skönt faktiskt.. sen fixa hästarna hemma sen ut till A-L igen och fixa sen ut till Berg..
Var ner och kvällsfodra hemma också och bytte bil och såklart glömmer jag mobilen i andra bilen och kommer på de när jag är i lägenheten så var bara att åka ner igen.. trött jag blir på mig själv bland alltså.. men iaf nu sitter jag här..

va ett tag sen jag va hemma en fredagkväll minns det inte ens.. :P laddat up med godis och dricka och så blir det några avsntt av One Tree Hill och 90210.. det gillas skarpt, Niklas är nere hos Frans och spelar NHL 10 vilket liv.. :P

Imorn vet jag inte heller vad som händer på kvällen, inga planer ännu iaf.. men brukar lösa sig tillslut..
på dagen är det fullt upp iaf först A-L sen hemma sen Berg sen A-L igen.. haha går i ett, hur kan man tycka det är kul egentligen att fodra,kasta ut hästar, mocka, fodra, ta in dom, fodra igen.. i denna kyla? haha hästnörd är nog rätta ordet.. :P

nej, avsnitten ska på nu..

Godnatt

En del saker som sägs uppskattas nog mer än vad personen själv förstår. Bara hoppas det kan bli så!
Jag är lycklig! och det känns så bra att säga det igen.. Tar nog hårt på en del att höra det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0