Worthless

fått en del gort idag med..känner mig duktig dom sista sagran haha :P
fick allt packat inför imorn, hästarna ridna, bilen tvättad in&ut vändigt så fin bev den, milton tyckte dock inte de a lika kul n'är vi satt i biltvätten, haha'
även varit och köpt ett bett åt Kassi och fixat det sista med hästvakten.. :)

sitter hemma hos N nu han packar inför danmarks resan dom åker halv 3 inatt och kommer hem söndag.. tur att jag med ska bort så man får något annat att tänka på.. åker till Stockholm imorn ikväll, så jag slipper värsta rushen lite nojig inför de där men de ska nog gå bra.. haha har ju Sara med mig så vi löser nog de där alldeles utmärkt! :)

är ju borta helgen som sag så blir nog inge bloggande, kankse hinner med något imorn innan jag åker..

Fan!! kom just på att jag glöm packa mina egna saker, aja hinner nog imorn hoppas på at allt är rent bara:P

ska mysa lite nu..

Byyeej

Kommer sakna dig i helgen mer än du tror, du är mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0