Walk away

nån dag sen jag blogga nu, men har varken haft tid eller ork så blir nu..:P

Blev Pitchers i fredags med sandra, erica, fia, nisse och myran.. väldigt trevlig kväll måste jag säga:) bilder kommer.. och igår blev de WQ med sandra co.. blev förfest hemma hos david i kbk sen vidare till wq väl där så är de vakter från stan som jobbar, hah typ putta in mig och sandra, lyx.. men de va FÖR mycket folk inte ens kul när de knappt går att röra sig nej usch..  stog vid baren typ 1 timme utan att komma fram, nej inget för mig sånt där.. Annars en väldigt trevlig kväll fast honey va tvungen att jobba.. :/ 
vaknade halv 8 imorse svin pigg inge bakis alls så skönt! åkte hem fixa lite grejer och nu har jag precis kommit hem från affärsmöte (vuxenpoäng till mig) :D ska ut i stallet och rida sen ikväll hörde jag något om bowling lr nåt sånt med nils,säändy och myrr.. kan inte bli bättre! :)

BYYE!


En del människor kan man skratta åt, och en del människor ska man skratta åt! Jobbigt att inte inse att man skämmer ut sig själv bara...

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, knät mår inte så värst bra idag, är lite halt... :P

2009-08-02 @ 17:35:22
URL: http://linaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0