Bad ass

Vilken helg det har varit hittills, Natta gick vid 11 igår hon va hur fin som helst men ramla av på sista hindret, haha (Y) bra däär.. och Kassen va också fin rev sista i omhoppningen i 130, hon gick runt kvart över 8 på kvällen!! alla i 130 fick inte ens rida pga att de blev fö mörkt, förstår inte varför förstår att dom måst bryta pga säkerhetskäl men om man vet att man har mycket starter lägger man inte på ett kol då så man hinner med alla, istället för att varje ekipage ska få ½minut inne på banan så kan man ge startsignal på en gång.. de borde dom ju veta vid det här laget..
Ingen har koll på något, man får flytta starter hit och dit ka vara 5 st som har samma startnr, tar en paus heltplötsligt för att sladda banan.. det fungerar liksom inte, så hör jag Peder fredricsson säga idag; jag har inte märkt av det här kaoset som alla pratar om.. nej va konstigt.. skulle han säga att han ville starta nu skulle han få det..
Framhoppningarna är djupa.. Nog om negativa saker! hjälper i vilket fall inte man blir bara på dåligt humör!

imorn går Natta 110 på morgonen (hoppas jag) sen går Kassi 140 memorial klassen senare mot eftermiddagen, sen får jag åka hem! yeey.. tror inte de blir Stockholm något mer år iaf om dom inte styr upp allting, känns som dom tagit sig vatten över huvudet!

och imorn kommer Niklas hem också, om han överlever natten och morgondagen..
Dom hade tydligen varit duktiga igår(tror de va igår) vann med 6-3(?) mot ett elitserielag i danmark, så duktiga! hah har säkert tvärfel nu men tror de va så låg nämligen och sov när han ringde, för hade världens huvudvärk och illamående.. men men idag mår jag bra och nu ska jag mammi ut och äta något gott :)

Byye!


Saknar Niklas! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0