The person who knows you the most can hurt you the most

Sitter på jobbet började 14 och känner redan att jag vill åka hem.. Stänger 21 idag så är väl hemma runt 22 kanske, bara kasta sig i sängen och sova för har öppning imorn alltså kl06.00(!!) vilket betyder att jag måste gå upp 04.45.. alltså såna här tider finns inte i mitt liv.. blää.. men ska väl vara positiv iaf och man får ju faktiskt pengar för det..

Händer inte så mycket spec just nu, jobbar hela veckan + helgen efter eller före jobb är det hästarna som gäller så hinns inte med så mycket annat..

Hästarna går bra nu iaf, dom har fått konditions tränat ute på fältet och de behövde dom kan jag säga.. Nästa tävling blir Stockholm Horse Game och efter det blir Ljungby som det ser ut nu.. :)
Domino ska få börja travas, kommer vara mer vild än tam kan säga, såg bara hur han höll på när han blev släppt i stor hage, haha kan bli en upplevelse.. ;)

ska nog städa lite nu..

Byye!

Varför kan jag inte låta mig själv njuta av livet, borde vara världens lyckligaste just nu.
Lycklig är jag men vågar inte tro att det är sant. Det är för bra för att vara sant och hända i mitt liv.
Då håller jag hellre tillbaka så blir inte fallet lika hårt, för jag vet att det kommer att komma det är bara fråga om tid.
Men ska försöka leva ut nu om så inte för min egen skull så för personen/personerna i min omgivning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0