Sunshine

färdig i stallet för dagen då! skönt, känner man inte stressen komma för att man inte är klar..
blev en tur till McD igår med hun och myran, haha sen har Milton sovit hos myran inatt.. skräll de där;) men tydligen gått bra iaf! :D så får väl aldrig tillbaka honom eller så är de tvärtom att han aldrig mer vill ha han..:P

ikväll blir de grillning iaf, (hoppas jag;) med sändy, christian och nils, mys pys!

Blev bjuden på grillfest på onsdag, hehe men får väl se hur de bli med den saken, skulle vara skönt träffa nytt folk, knyta lite nya kontakter och bara umgås med folk man inte vet något om och dom inte vet något om en själv, tycker iaf jag kan vara skönt ibland.. men som sagt får se..

Nu ska jag äta glass!

BYYE!

Jag har en egen vilja, och kan ta beslut själv.. Trust me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0