Some say love

sitter på jobbet återigen! har varit fullt upp idag faktiskt, än så länge nu är det ganska lungt ett tag.. skönt.. fast de får tiden att gå när de är mycket folk..
slutar kl 21 blir det ut till debbie sen hem till mamma en snabbis sen vidare hem och sova för ska upp 04.45 imorn, känns inte som jag kommer lyckas men jag måste!!
alltså de är fan jobbigt att jobba varje dag har jobbat 6 dagar i rad nu och har 3 dagar kvar, när man inte är van så tar det på krafterna..
slutar iaf kl14 imorn, blir det att åka hem och rida och greja lite.. för sen tror jag det blir party imorn kväll, vart är ännu oklart..! det visar sig..

Läste en bilaga till aftonbladet eller om det var Expressen, a skit samma.. ska iaf börja ut och gå fanns shema och grejer, ska ge det en chans och se vad det blir för skillnader.. det är dock på 8 veckor och jag har så dåligt tålamod vill att allt ska ske på en gång.. men ska iaf börja på måndag.. :) hm, pepptalk please.. ;)

nu kommer de folk igen..

BYYE!!

its real love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0