Ready for a girls night out

sitter hemma hos erica på lite förkrök, blev oväntad utgång iaf.. ;) otippat..:D kul ska de bli iaf..

jobbet gick bra efter jobbet åkte jag ut till Debbie och gav henne mat sen hem och red.. min snälla mamma hade mockat och longerade Natti åt mig.. så behövde bara rida Kassi och Domino.. dom skötte sig bra, fast domino va halv galen.. tyckte de va kul och komma igång igen...

imorn blir det eftermiddags jobb och därefter krogen :D men sändy och christian i think..

har så dåligt samvete, glömde mammas födelsedag idag.. fan, pinsamt! ska ge henne en super fördelsdags present efter tisdag när jag fått lön.. :)

ska va lite social nu..

BööJ!

Me like you very much, and you make me soooo happy darl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0