Pointless

jaha, då var det jobbet igen då.. :P
 gick faktiskt bra att gå upp imorse vakna 5 min innan klockan ringde till och med.. ;) fast gick inte upp förns kl 5 för de va så satans kallt, så sängen lockade mera men släpade mig upp, gick en sväng med hunden och satte mig och åkte mot sura.. morgonen har varit lung bakat lite och så, fick även smörgasbeställningen för ett tag sen, Sandra hade beställt 55 mackor, trångt är de i kylen.. vi brukar vanligtvis beställa runt 25 st.. :P aja de finns iaf mackor hela helgen nu!
nu väntar jag på tidningarna så man har något att läsa, har redan läst allt annat som finns.. sen kommer väl DHL också antar jag.. alltid krångel med det där så hoppas det går bra idag! (Y)

slutar iaf kl14 då blir det ut med hunden sen hem och rida dom 3 djuren, sen blir det väl till att fixa sig inför kvällen och invänta Sandra som slutar 21.. hon kommer förbi och hämtar mig sen bär det va mot Christian för förfest, som det ser ut nu men hinner nog ändra sig under dagen.. ;)
va det blir ikväll vet jag inte riktigt ännu, det visar sig..

imorn är det jobb igen, vet ej om det blir förmiddag eller eftermiddag än.. hoppas på en eftermiddag.. :P haha så jvla slö..
och imorn kväll tror jag det blir utgång.. :)

Blir Stockholm nästa helg med Nati och Kassi, vet dock ej ännu hur jag ska lösa fredagen för mamma ska ha möte i Stockholm och känns inte som jag kommer klara mig själv, så får se hur det går.. alla är ju upptagna ju.. :(
men ska bli kul att komma ut igen, va ett tag sen nu.. kom på för någon dag sen att Kassi inte tävlat sen Norrköping i Maj.. haha har helt enkelt inte blivit av eller passat ihop med jobbet.. men nu jvla sätter det igång på riktigt.. :) ska bli skönt att få lite struktur på det hela! ;)

nej, nu ska jag nog städa lite tror jag..

BÖÖj!

Vet inte hur jag ska säga, allt känna så himla bra nu! Bättre än på länge.. yeey..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0