No matter what

Sitter hemma hos Nils nu och kikar på 2 ½ men med choklad bredvid mig medans han är på träning och svettas och gör lite nytta:P haha
har iaf fått god mat idag, mys pys och massa gott va det!

veckan som kommer då, är väl inget speciellt nu som de ser ut grillning imorn med sändy & myan, fast vi sagt i 2 dagar att vi ska göra något och de inte blivit som planerat så vi får väl se om morgondagen skiljer sig..;) onsdag? bra fråga brukar vara krogen men vet inte, inget planerat ännu.. torsdag är de träning för Pether igen, kan verkligen behövas!! :P helgen som kommer vet jag att det är jobb som gäller som de ser ut nu sen är de jobb hela vecka 34 06-14 eller 14-21 ve inte vad som är värst att jobba så jvla trött på mornarna och gå upp 4.45 känns inte som någon hit direkt, men jobba 14-21 känns som hela dagen blir förstörd för man e skit trött på morgonen sen ska man rida och greja sen åker man direkt till jobbet sen hem och sover igen, känns ovärt.. men men me and sändy lär ju dela lika på det där iaf eftersom de bara är vi två, ska bli spännande att se hur de går ;) skuller inte förvåna mig om de blir kaos och allt slutar fungera så vi får ha stängt hela veckan, hha nej de får vi verligen inte hoppas..

aja, ska nog ta mig en macka nu sen väntar jag på att hun kommer hem och sen blir de Paradise! :) Yeey..

Byye!

You're my world, You're the moon and stars bove. You're the reason i know love, You make me come alive...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0