Never open the door

jaha, då var det jobb men till 20.00 idag..skönt 1 timme kan göra så himla mycket.. :)
blev utgång med Erica igår på sjökrogen, väldig trevlig kväll måste jag säga! dock gillades inte vädret spöregn, nej usch och fyy..
hoppas på bättre ikväll! :) för ikväll äre jag och sändy som gör västerås gator osäkra, eller rättare sagt sjökrogen osäkert..

red innan jobbet natis och domino, som för övrigt va lugn idag! (Y) och kassen fick bli longerad.. duktiga pållar..
 
haha jag och erica gjorde världens  "bästa" video igår efter det att vi kommit hem, kommer nog upp imorn eller nån gång.. haha fast den är rätt tråkig ändå men då tyckte vi att det va kul iaf, tur det!

inatt alltså jag nös minst 14 ggr, ha men det roliga va att jag kanske nös 2 ggr sen somna jag sen nös osv. haha jag kom knappt ihåg de förns Niklas sa det.. han va inge vidare glad direkt.. :P nej va jag/är snorig som ett as, värsta jag vet och jag kan inte ta nässpray heller.. så får gå runt och snörvla..

Jämt när jag har varit på toan är på jobbet så skjuter jag aldrig upp dörren ordentligt när jag ska gå ut, så slår jämt i armen i dörrhandet som det inte finns nån mjuk plupp på så river mig jämt, och gjorde det nyss igen och såg att jag hade två riv märken strax ovanför, snyggt.. putta upp dörren nästa gång va fan!

outfiten för ikväll tror jag är bestämd, tror det bli en svart klänning med silver plajetter på (lät som hela klänningen va täckt så är dock inte fallet, aja skitsamma.. kankse får se den på någon bild sen..)
igår blev det leggings och linne, bra skönt men kankse därför jag e lite snuvig idag och antar att det inte blir bättre imorn, det värsta är att jag fryser aldrig när jag har alkohol i kroppen och de är dumt för då blir jag ju snorig, ska kankse tänka ett steg längre ikväll.. hur bra nu de kommer gå vet ju alla :D haha

Känns som det blev mycket svammel och osammanhängande men men det får ni stå ut med.. nu ska jag jobba..

BööJJ!

You are my world, You take my breath away..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0