I belive in us

sitter här, piss väder ute, blää på regn.. skulle bli fint imorn iaf tyckte jag att jag hörde..:)

gårdagen va väldigt trevlig förfest hos erica med ölspel, och snacks och massa snack! åkte vidare mot stan och sjökrogen där de inte va en kotte så åkte vidare till något annat ställe, med linnea, jossan och malin kan de ha hetat frans?! :P haha ingen aning, blev iaf tidig hemgång runt halv 1 tror jag.. aja få väl ta igen krogen rundan någon annan gång..

idag har jag äntligen fått mitt älskade hår fixat, så imla skönt och se sig i spegeln utan att man ser en fet utväxt.. sen efter de kom Niklas in till stan och vi käka på Gränden fläskifile, strips och bea.. mumma!
blev lite shopping också, kofta, stor T-shirt, skärp, linne & mascara välbehövliga saker :)

Fick jvla P-böter på 400 kr också, fan! aja va ska jag göra åt saken nu bara betala och se glad ut! Happy face:D

nej, nu ska ordna lite saker ska ut till debbie sen upp till Niklas och hämta saker sen vidare och lämna dom hos sara, sen ska jag hem och fodra sen upp till Niklas soova..

BYYE!

Det kommer lösa síg till det bästa, det vet jag

Kommentarer
Postat av: happy face

vad är de bästa ?

2009-08-13 @ 22:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0