Finally

nu ligger jag och sara på hotell rummet, efter en färd på ca 6 timmar :P haha
åkte hemifrån kl 18, åke tvärfel i Stockholm, haha fy fan sen fråga vi nå folk men dom kunde inte hjälpa oss inte heller folket i sekretariatet eller en från tävlingsledning, bra däär (Y)
till slut kommer vi iaf fram får stå i kö för att få lasta ut hästarna, känns mindre bra och lasta ut dom mitt i stan, men men de gick bra iaf.. packa upp alla saker och fixa lite, gick en sväng runt området så man har lite hum imorn om vart allt ligger.. när vi gått tunr området minst 20 min och påbäg ner mot ilen kommer jag på att jag glömt bil nyckeln i sadelskåpet så var bara att knalla tillbaka.. tillslut kommer vi iaf fram till hotellet och härär vi nu.. trött är Sara och jag längtar till frukosten:P

Niklas ringde också, pruttfull som få.. haha me kul verkar dom iaf tills han tappa bort mobilen.. klantarsel ;) men så länge han håller koll på sin plånbok med mitt kort är jag glad.. :D

få se hur det går imorn nu, ska nog sova nu så vi orkar upp kl 6 imornbitti :D


Byye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0